Godnatt!

Godkväll kära läsare!



Idag har jag varit nere på stan och handlat lite kläder, lite smycken och naturligtvis en och annan godbit!
Det blev två wienerbröd, en ostbågspåse och även en förpacking med punchrullar (dammsugare).
Jag köpte även kläder, som sagt!
Jag köpte en ljusblå skjorta, en svart hatt, och en mörkgrön/röd kilt. Jag tänker inte bära alla på en gång.
Imorgon ska jag på fest, min mor fyller 50, så jag köpte ett silvrigt armband och ett gult bulldoghalsband, bulldoghalsbandet är bara på skoj, såklart, fast jag hoppas hon kommer bära det, det är väldigt vackert för att vara gjord för en dreglande, söt, bakteriehärd.
Min bror ska även dit, det kommer bli roligt, det blir första gången på 1 år jag träffar honom!
Vad hemskt det låter att inte träffa sin egen bror på ett år, men han jobbar utomlands och jag är inte tillräckligt rik för att besöka honom så ofta, så jag får nöja mig med någon gång per år, det blir ännu speciellare ögonblick då!
Men nu ska jag ta mig ett fika, någon kopp kaffe, och sedan försöka hitta något program som är intressant!
skall även hinna ta ett möte med den kramgoda farbrorn på våningen över, och snacka om hans otroligt höga (men vackra) snarkningar, om jag hinner..det kanske får vänta till morgondagen!
Ha en bra fortsatt kväll!


Sov Gott!

/Jürgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0