Godmorgon!

Godmorgon kära läsare!


Igårkvälls for jag ut på en liten joggingtur för att hålla min kropp igång.
Det blev väl ingen marathondistans på joggingturen, men någon kilometer tog jag mig fram!
Sedan tog jag mig en eggmacka och lite fika, för att sedan ta upp gitarren som låg under sängen, till min famn, och spela några ackord, som sedan visade sig bli till en låt kallad " Knocking on heavens door " av Bob Dylan.
Sedan visade sig den lilla visaren på klockan stå på 8 och jag bänkade mig framför tvn, zappade lite och hittade ett trevligt program.
Efter tre timmars fikande och tv-tittande svindlade jag med ögonen och bestämde mig för att göra mig klar för att sova.
jag somnade djupt till ljudet av den kramgoa farbrorn som snarkade gott..och högt...
Och nu sitter jag här, alldeles för lite klädd och en halväten muffin i vänstra handen tittandes på tvn som står cirka två meter ifrån mina fötter, trevligt.
Ha en bra dag! här nedan får ni en bild från igår:

Vackra chips, godare än saltchipen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0